Dynamics 365 Business Central

Dynamics 365 Business Central er en all-in-one forretningsstyringsløsning til små og mellemstore virksomheder, hvor du kan samle flere forretningsområder i ét samlet system. Det er nemt at bruge og tilpasse, uden at du skal bekymre dig om dyre specialtilretninger.



Fordele med Dynamics 365 Business Central

Økonomistyringsløsning i skyen der samler din forretning i én løsning

Automatisk opdatering til nyeste version

Stærk integration til Office 365 (Outlook, Excel m.fl.)

Indeholder GDPR værktøj til at håndtere persondata sikkert

Nemt at lave rapporter og diagrammer med Power BI

Mere fleksibel adgang – arbejd uanset hvor du befinder dig

Vælg selv hvilken device du vil arbejde fra – PC, tablet eller mobil



Send tilbud direkte i Outlook – stærk integration til Office 365

Dynamics 365 Business Central har en stærk integration til Office 365.

Det gør det endnu nemmere for dig og dine medarbejdere at lave et tilbud, oprette en ordre og sende en faktura.

Du kan nemlig arbejde direkte i dit Outlook mailsystem, uden at skulle åbne dit økonomisystemsprogram først. Du kan håndtere tilbud, ordre, faktura, kreditnota og rykkemeddelelser direkte fra Outlook, hvor Dynamics 365 Business Central åbner direkte inde i Outlook.


Økonomi- og forretningsstyring til små og mellemstore virksomheder

I Dynamics 365 Business Central kan du håndtere hele forretningen i en samlet løsning. Du får et totalt overblik over din virksomhed.


Det gælder alle forretningsområder, lige fra økonomi, bogholderi, indløb, salg, lager, kunder, medarbejdere, projekter og produktion.

Udover at administrere økonomien, kan I også skabe større synlighed på tværs af forsyningskæden, optimere salgsprocesserne og omsætningsmulighederne, yde en bedre kundeservice, sikre god styring af projekter og budget samt optimere driften så I kan levere produkter til tiden og minimere omkostningerne.


Din sidste store opdatering af dit ERP-/økonomisystem

Det er slut med at lave flere store investeringer i dit ERP-/økonomisystem.

Du behøver ikke længere at frygte de dyre og komplekse opdateringer af dit økonomisystem.

Dynamics 365 Business Central bliver nemlig opdateret helt automatisk, og som endda sker løbende flere gange om året.

Du er derfor sikret, at du altid kører på den nyeste version, uden at du betaler ekstra for det.

 

Voks nemt i Dynamics 365 Business Central

Med Dynamics 365 behøver du ikke at skifte til nyt ERP-/økonomisystem mere.

Dynamics 365 kører efter devisen ’start småt – voks nemt’.

Er du en mindre eller nystartet virksomhed, kan du starte i Dynamics 365 Business Central fra 1 bruger.

Og du kan nemt vokse i programmet, hvis du har brug for flere brugere, funktioner og IT-løsninger.

 

Undgå dyre tilretninger – til-/fravælg selv efter behov

Det er slut med at investere i dyre og tunge specialdesignede tilretninger til dit økonomisystem.

I Business Central kan du nemt udvide dit økonomisystem med apps og extensions, som du kan koble til og fra efter behov.

Det giver dig fleksibilitet, at du selv kan vælge ekstra funktioner og muligheder, når behovet er der.

Du slipper samtidigt for at blive låst af dyre og komplekse tilretninger, som tidligere har været en stor barriere når eksempelvis økonomisystemet skal opdateres til en nyere version.

 

Lav smarte rapporter og diagrammer med Power BI

Dynamics 365 Business Central er integreret med det stærke rapporteringsværktøj Power BI.

Du kan derfor nemt lave forskellige rapporter med flotte diagrammer, som du kan levere videre til ledelsen og bestyrelsen.

Du kan også få vist diagrammer fra Power BI direkte i Business Central.

Det kan eksempelvis være et overblik over top 5 mest solgte varer eller omsætning for seneste tre måneder.

 

Tilret nemt og hurtigt dine rapportudskrifter

Du har mulighed for selv at kunne ændre dine rapportudskrifter i Dynamics 365 Business Central.

Det gør du med ERPgruppens Rapportpakke til Dynamics 365 Business Central.

Rapportpakken indeholder 10 rapporter, som matcher dansk standard. Du får en mere brugervenlig og fleksibel måde at tilpasse dine udskrifter, end det der ligger som standard i Dynamics 365 Business Central.


Få adgang uanset hvor du befinder dig

Du kan få adgang til dit Business Central økonomisystem uanset om du arbejder på kontoret, i bilen, hos kunden eller endda når du er på ferie.

Dét er fordelen ved, at Business Central ligger i Skyen.

Du kan få adgang til det, når som helst og hvor som helst. Og du vælger selv hvilken device, du ønsker at arbejde fra – PC, tablet og mobil (Android/Apple/Windows).

Direktøren kan derfor altid nemt få overblik over, hvordan det går virksomheden og likviditeten. Den mobile medarbejder på farten (eks. sælgeren) kan nemt få overblik over sine kunder, tilbud og ordrer. Og bogholderiet kan udføre sit arbejde fra kontoret eller hjemmefra.

Revisoren kan ligeledes få adgang til økonomisystemet og bilag online.



Brug GDPR værktøj til at håndtere persondata sikkert

Dynamics 365 Business Central indeholder et GDPR-værktøj, som gør det væsentligt nemmere for at håndtere persondata i dit økonomisystem.

Lovkravet inden for GDPR er, at man som person (kunde, leverandør, medarbejder) har ret til at få oplyst, hvilke persondata man har liggende i sit system på personen.

Det kan være en udfordring for mange virksomheder at kunne samle disse data.

Men i Dynamics 365 Business Central kan du nemt trække en liste over alle de data, du har på en bestemt person. Den liste kan du herefter eksportere til Excel og sende til personen. Du kan ligeledes bruge listen, hvis du skal slette disse persondata.


Hvad er Dynamics 365 Business Central?

Dynamics 365 Business Central er et ERP-/økonomisystem.

Det er en del af Dynamics 365 paraplyen, som overordnet set er opdelt i to løsninger:

Dynamics 365 Business Central (tidligere NAV)

Dynamics 365 for Finance & Operations (tidligere AX)

Hver løsning henvender sig til hver sin målgruppe. Business Central henvender sig primært til små og mellemstore virksomheder. Hvorimod Finance & Operations primært henvender sig til mellemstore og store virksomheder.

I Dynamics 365 kan du få både ERP (økonomistyring) og CRM (kundestyring) i én samlet pakke.



Vil du leje – vælg Dynamics 365 Business Central Cloud

Du kan leje Dynamics 365 Business Central. Priserne er inklusiv hosting hos Microsoft. Det gør, at din løsning bliver vedligeholdt og automatisk opdateret, så du altid har den nyeste version. Microsoft sørger også for backup af dine data, så din virksomhed altid er sikret.

Dynamics 365 Business Central findes i tre forskellige pakker